تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی

تعمیرات برقی ام وی ام X33 | تعمیرگاه برق ایکس 33 | تعمیر برق انژکتور خودرو

تعمیرگاه تخصصی برق خودرو

سیستم برق ام وی ام x33 از مهمترین و حساس ترین قسمت های این اتومبیل است ، که در صورت خرابی مشکلات جدی و خطر افرینی را ایجاد می کند. پیشنهاد ما برای تعمیرات برقی ام وی ام X33 مرکز تخصصی تعمیرات برق خودرو کاراک می باشد ؛ که خدمات کم نظیر و با کیفیت را با قیمت هایی رقابتی در بازار عرضه می کند . تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا با خدمات تعمیرگاه کاراک بیشتر آشنا شوید .

 

تعمیرگاه برق MVM X33 کاراک

 چری تیگو 3 که در ایران با کد X33 عرضه می‌شود، یکی از خودروهای پرفروش‌ چینی کشور است.درواقع، اولین تیگو در بازار ایران X33 بود که هنوزهم از مهم‌ترین تولیدات چری است. این خودرو، سال ۲۰۰۵ رونمایی شد و همچنان با تکیه بر پلتفرم اولیه، پس از چند تغییرچهره تولید می‌شود.

در تعمیرگاه کاراک متخصصین حرفه ای و مجرب به تعمیرات انواع مشکلات برقی خودرو ام وی ام X33 شما می پردازند . در ادامه به معرفی خدمات قابل ارائه برای تعمیرات برقی ام وی ام X33  خواهیم پرداخت :

 

 

 در عکس زیر تعمیرات برقی ام وی ام ایکس 33 که در مرکز کاراک در حال انجام است، رامشاهده نمایید :

 
تعمیرگاه تخصصی برق خودرو

تعمیرات برقی ام وی ام ایکس 33

 

عیب یابی تخصصی MVMX33

_ تعمیرات برق انژکتور ام وی ام ایکس 33 

اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد.

مطالب مرتبط : رفع انواع صداهای مزاحم در X33

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

همانطور که گفته شد سنسورها وظیفه دارند که شرايط كاركرد موتور رابه ECU ارسال مي‌كنند اطلاعاتی نظیر دما، فشار و …

پس در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی  ام وی ام x33 مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

تعمیرگاه برقی کاراک ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله : 

  1. تعمیرات برق انژکتور 
  2. تعمیر گاز نخوردن ام وی ام ایکس 33
  3. تعمیر ریپ زدن mvm x33
  4. تعمیر دل دل کردن ام وی ام x33
  5. باطری سازی ام وی ام ایکس 33
  6. تعمیرات ایسیو 
  7. تعمیر یونیت ABS 
  8. تعمیر ایربگ
  9. تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

ما متخصصین برق و سیم کشی خودروهای ایرانی و خارجی را در مجموعه خود داریم که برند های مختلف خودرو را را تعمیر می‌کنند. تعمیرات برقی ام وی ام ایکس 33 از جمله این خدمات است.

_ تعمیرات سیم کشی ام وی ام X33

علاوه بر تعمیرات برقی ام وی ام ایکس 33 ، تعمیرات سیم کشی mvm x33 به صورت تخصصی انجام می‌شود. که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

در صورتی که خودرو شما دچار مشکل در اتصالات و سیم کشی شده است ، کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما در مجموعه کاراک باشید :

______________

فرم درخواست تعمیرات برق خودرو

برای تعمیر ecu خودروهای داخلی و خارجی میتوانید با شماره های 02133176043 و 09128079698 تماس حاصل بفرمایید .

______________

 

در تعمیرگاه کاراک ، مشتریان در محل راحت تعمیرگاه استراحت می‌کنند و خودرو آنها توسط کارشناسان مجرب تعمیر می‌گردد .

  • آدرس : تهران – خیابان دماوند – نرسیده به تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104
  • شماره تماس تعمیرگاه کاراک : 02177438544 
  •  

بعضی مشکلات ام وی ام ایکس 33 مثل دیر روشن شدن خودرو در هنگام صبح ، کپ اولیه و تنبل بودن توسط ریمپ ایسیو ام وی ام ایکس 33 برطرف می‌گردد. 

 

_ باتری سازی ام وی ام ایکس 33 در تهرانپارس 

باتری منبع برق‌رسانی در خودرو محسوب می‌شود و تمامی برق مورد نیاز خودرو از آن تأمین می‌شود. اما باتری خودرو هم تمام می‌شود،  دینام وظیفه پر نگه داشتن باتری را برعهده دارد. در واقع ممکن است برای هر یک از ما پیش آمده باشد که حین رانندگی ناگهان خودرو خاموش می‌شود و هر چی استارت می‌زنید، خودرو روشن نمی‌شود.

نکته ای که باید بدان توجه کنید اینست که خالی شدن باتری خودرو با خراب شدن آن کاملا دو مبحث متفاوت هستند و در صورت خالی شدن باتری خودرو امکان شارژ مجدد آن وجود دارد اما در صورت خرابی باید نسبت به خریداری یک باتری جدید اقدام نمایید.

تعمیر باتری ایکس 33

تعمیر باتری ایکس 33 تعویض باتری ایکس 33

از اقداماتی که در تعمیرگاه برق خودرو کاراک قبل از تعویض باتری انجام می‌شود، می‌توان به سالم بودن عملکرد دینام، چک کردن بست‌های باتری، عملکرد صحیح استارت، چک کردن فیوزهای مربوطه اشاره کرد. در واقع در این مرکز تمام مشکلاتی که ممکن است باعث روشن نشدن خودرو شود چک می‌شود و در نهایت نسبت به تعویض باتری x33 اقدام می‌شود. در این تعمیرگاه در همه حال رفاه حال مشتریان قابل توجه است.

_ تعویض ترموستات MVM X33 در تعمیرگاه برق خودرو کاراک 

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که چرا و چه زمانی بایستی ترموستات را تعویض کرد؟، به وظیفه ترموستات mvm x33 می‌پردازیم. ترموستات یک قطعه کوچک است که بین موتور و رادیاتور قرار دارد و وظیفه دارد از بالا رفتن دمای موتور و جوش آوردن خودرو جلوگیری کند. ترموستات در دمای مخصوصی به اسم دمای بهینه کارکرد خودرو، روشن می‌شود و با متعادل سازی دما دوباره خاموش می‌شود. 

از جمله اشکالاتی که ممکن است برای ترموستات اتفاق بیوفتد اینست که دمای کارکردش پایین یا بالا رفته باشد و در این شرایط بایستی نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کرد. در صورتی که ترموستات در کمتر از دمای کارکرد شروع به کار کند مثلا دمای 60 درجه، باعث می‌شود بلبرینگها، رینگ پیستون‌ها و دیگر اجزا هنوز از نظر سایز منبسط نشده‌اند و بنابراین نسبت به حالتی که موتور به دمای کاری خود رسیده باشد به دیگر قطعات فلزی موتور بیشتر ضربه می زنند.  همچنین کارکردن ترموستات در دمای کمتر از دمای استاندارد باعث افزایش مصرف سوخت به طرز چشمگیری می‌شود.

تعمیرات ترموستات ایکس 33

ترموستات ایکس 33

از نشانه های خراب شدن ترموستات x33 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • افزایش بیش از حد مصرف سوخت
  • کاهش غلظت روغن و در نتیجه مصرف بالای آن
  • استهلاک بیش از حد پیستون ها و سیلندرها
  • فرسایش قطعات درونی خودرو

_ رفع مشکل کار نکردن فن ایکس 33 در تعمیرگاه کاراک :

فن خودرو می‌تواند دچار مشکلات زیادی شود و از قطعات مهم خودرو است که در صورت درست کار نکردن باعث جوش آوردن خودرو می‌شود. از جمله مشکلات شایعی که ممکن است برای فن خودرو ام وی ام ایکس 33 اتفاق بیوفتد شامل کار نکردن فن خودرو، یکسره کار کردن فن خودرو، زود روشن شدن فن خودرو x33 ، روشن ماندن فن خودرو پس از خاموش کردن خودرو، کم و زیاد شدن دمای روشن شدن فن و … است. هر کدام از این مشکلات دلایل متعددی دارد.

چنانچه هر یک از مشکلات که ذکر شد برای فن خودرو ایکس 33 شما به وجود آمد بهتر است قبل از هر اقدامی نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایید و به یک مرکز معتبر برای تعمیر فن ام وی ام ایکس 33 مراجعه نمایید.

تعمیرات برق خودرو ایکس 33

تعمیرات فن خودرو ایکس 33 تعمیرگاه فن خودرو

_ تعمیرات سیم کشی داشبورد ایکس 33 : 

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند. در واقع هر چه مدل خودرو بالاتر باشد، تجهیزات و آپشن‌‌های آن بیشتر است و هر کدام از این تجهیزات به تبع به یکسری سیم متصل هستند که در صورت ایراد و مشکل در این سیم‌ها به قطعه مربوطه برق نمی‌رسد و از کار می‌افتد.

در تعمیرگاه برقی خودرو کاراک بررسی و تعمیرات سیمکشی داشبورد ایکس 33 و انواع خودرو خارجی و داخلی انجام می‌شود. وجود مشکل در سیمکشی داشبورد در برخی موارد ممکن است باعث استارت نخوردن خودرو شود.

از آنجایی که هر خودرو از تعداد زیادی سیم و قطعه الکترونیکی ساخته شده است پس باید بدانیم که مبحث تعمیرات برق خودرو بسیار مهم است و شامل شاخه‌های زیادی می‌شود. در تعمیرگاه برق خودرو کاراک به علت وجود متخصصین با مهارت‌های مختلف عیب یابی و تعمیرات برق ایکس 33 در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود و در نهایت ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد.

تعمیرگاه برق خودرو

تعمیر سیمکشی ایکس 33 تعمیرات سیمکشی داشبورد

_ رفع روشن نشدن چراغ جلو ایکس 33 :

یکی از مسائلی که به طور مستقیم با برق خودرو سر و کار دارد، چراغ‌های خودرو است. همانطور که می‌دانید رانندگی در شب آن هم با چراغ خاموش بسیار خطرناک است و کم نبودن تصادفهایی که در چنین شرایطی اتفاق افتادند و باعث تلفات جانی و مالی زیادی شدند. 

در صورتی که چراغ‌های جلو ایکس 33 روشن نمی‌شوند، بایستی در اسرع وقت و در روز به یک تعمیرگاه برق خودرو مراجعه نمایید. روشن نشدن چراغ‌های mvm x33 علت‌های مختلف و زیادی دارد که شایعترین آن شامل : سوختن فیوز و سوختن لامپ است.

قبل از هر اقدامی بایستی خودرو کارشناسی شود و تمام مواردی که باعث روشن نشدن چراغ‌ها شود را بررسی کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *