تعمیر ایسیو داخلی, تعمیرگاه ایسیو ECU

تعمیر ایسیو سمند | تعمیرات ECU samand | تعمیرگاه ایسیو خودرو

تعمیرات ecu samand

ایسیو از تعدادی آی سی  IC ،ترانزیستور ، خازن ،مقاومت ، دیود و …. تشکیل شده که این قطعات به نوبه خود ایسیو سمند کنترل ولتاژهای خروجی و اطلاعات ورودی را بر عهده دارند که با سوختن این قطعات قسمت مربوطه از کار خواهد افتاد. بطور مثال در اکثر ایسیوها یک آی سی کنترل پاشش انژکتورها را بر عهده دارد که با سوختن و یا قطعی پایه های این آی سی کنترل انژکتورها از بین می رود و در این حالت خرابی ایسیو سمند اعلام می شود و یا گاهی در دستگاه دیاگ یک عیب بطور دائم وجود داشته که با تعویض قطعه مربوطه در سیستم انژکتور ویا بررسی سیمکشی  و دیگر موارد همچنان عیب پایدار هست و نتیجه خرابی ایسیو اعلام می شود.

برای تعمیر ایسیو سمند در قدم اول بایستی خودرو خود را دیاگ بزنید تا علت خرابی خودرو با توجه به کدهای خطا دقیقا مشخص شود.

دیاگ سمند

دیاگ سمند در واقع کامپیوترهای هوشمندی است  که روی خودرو نصب می‌شوند و از آن طرف نیز روی نقاط حیاتی خودرو مانند گیربکس، ترمزها، خنک کننده‌ها، قطعات برقی، قطعات حیاتی موتور و امکانات رفاهی و آپشن ها، سنسورها و کنترل کننده هایی نصب می‌شوند که در صورتی که به هر عنوانی دچار خطا و عیب شدند، کد خطایی مربوط به آن نقطه را روی حافظه ای در داخل کامپیوتر خودرو وارد می‌کنند.

دیاگ انواع خودرو داخلی و خارجی

دیاگ زدن سمند

آپدیت ایسیو سمند

با بروزرسانی نرم افزارها در ای سی یو خودروهای سمند  بسیاری از مشکلات گزارش شده توسط رانندگان برطرف می شود. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که مشکلاتی که از کارخانه در برنامه نویسی ایسیو سمند وجود دارد با آپدیت‌های بعدی قابل رفع است.

در مرکز کاراک آپدیت ایسیو سمند و نیز تعمیر ایسیو samand به صورت تخصصی و با ضمانت کتبی ارائه می‌شود. لازم به ذکر است برای بروز رسانی کامپیوتر خودرو تنها داشتن دستگاه های پیشرفته کافی نیست بلکه مهمتر از دستگاهای اورجینال و پیشرفته وجود کارشناسان با سابقه با داشتن تحصیلات و اطلاعات کافی در این زمینه از موارد ضروری است.

 

تعمیر ایسیو سمند در تعمیرگاه ecu خودرو تهران

 

دسترسی به تعمیرگاه ایسیو خودرو کاراک :

شماره تماس تعمیرگاه کاراک :

02177438544

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، بعد از پمپ بنزین 104 ، مرکز تیونینگ کاراک

فرم درخواست تعمیرات ECU

تعمیر یونیت و تعمیر برد ایسیو سمند

در تعمیرگاه ایسیو کاراک همچنین خدمات تعمیر یونیت و برد ایسیو سمند ارائه می‌شود.

  • تعمیر آی سی دریچه گاز و رفع خطا دریچه گاز
  • تعمیر آی سی سنسور ناک و رفع خطای ناک سنسور
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع چراغ چک
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن بالا و رفع خطای سنسور اکسیژن اول
  • تعمیر آی سی سنسور اکسیژن پایین و رفع خطای سنسور اکسیژن دوم
  • تعمیر آی سی میکرو و رفع خاموش شدن خودرو
  • برنامه ریزی ایسیو سمند
تعمیرات ecu samand

تعمیر ایسیو سمند

تعمیرات نرم افزاری ایسیو سمند

ایسیو می‌تواند به دو علت مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری دچار مشکل شود که شایان ذکر است بیش از 90 درصد مشکلات ناشی از عملکرد نرم افزاری است . برای تعمیرات نرم افزاری ایسیو سمند می‌توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید تا کارشناسان و متخصصان به تعمیر نرم افزاری خودرو شما بپردازند. 

تعمیر ایسیو samand

تعمیر نرم افزار ایسیو سمند

بی کد کردن ایسیو سمند

سیستم ایموبلایزر یا ضد سرقت سیستمی است که با قرار دادن یک چیپ یا قطعه الکترونیکی بسیار کوچک در انتهای کلید خودرو و یک آتتن بر روی قطر خارجی جا سویچی کار می کند. در داخل این چیپ یک کد وجود دارد که در داخل ECU و BSI نیز یک کد همانند کد سویچ وجود دارد در هنگام استارت زدن و مقایسه صحت این 2 کد توسط ECU ، خودرو روشن می شود. در بعضی موارد نیاز هست که ما کد سویچ را داشته باشیم.

اما در خودرو هایی که دارای سیستم ایموبلایزر هستند خودرو قادر به روشن شدن نمی‌باشد چون کد موجود در ECU و سوئیچ با هم متفاوت است پس تعمیرکار با استفاده از ECU ذخیره در تعمیرگاه که قبلا آن را بدون کد نموده استفاده می‌کند و در این حالت خودرو را روشن می کند و پس از صحت کارکرد به تعمیر ECU می پردازد .

همچنین استفاده دیگر بی کد کردن ecu سمند زمانیست که راننده سوییچ را گم کرده و باید که مراحل اداری آن را با مراجعه به نمایندگی های مجاز و صرف زمان زیاد کد را دریافت نماید که در اینجا می توان با بررسی سند خودرو و کارت شناسایی و کارت خودرو ( عدم مسروقه بودن ) اقدام به بدست آوردن کد سوییچ بنماید، این تعمیر در اکثر خودرو های ایموبلایزر یکسان می باشد .

تعریف سوئیچ سمند

بدون کد کردن ایسیو سمند

برای بی کد کردن ایسیو سمند می‌توانید به مرکز کاراک در شرق تهران مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با تعمیر ایسیو samand :

ریمپ ایسیو samand

تعمیر ایربگ samand

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *